سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

سرگرمی- تفریحی- آموزشی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سه کار ممنوعه برای موهای دختران

 استفاده از نرم کننده ها برای موی خشک و رنگ شده، فر شده یا آسیب دیده بسیار ضروری است .
موهایتان را هرگز با صابون شست و شو ندهید زیرا اگر مو با صابون شستشو داده شود، یک لایه ناخوشایند روی مو ایجاد شده و ظاهری بی جان و بی روح را بر جای می گذارد .
اما مواد حالت دهنده و پاک کننده، مو و کف سر را تمیز می کنند و باعث شانه شدن راحت تر موهای خیس و افزایش حجم آن بدون ایجاد الکتریسیته ساکن در زمان خشک شدن می شوند .
تعدادی از شامپوها حاوی پانتول می باشند که در رشد و افزایش رطوبت مو ارزشمند است. گاه عصاره های گیاهی مانند گزنه، آلوئه ورا، رزماری (اکلیل کوهی)، نعناع، فلفل، رازیانه، بابونه، سدر، روغن بادام، کاندولا، روغن زیتون، جوجوبا، مریم گلی، برنج، گندم، عصاره انار و زعفران نیز به شامپوها اضافه می شوند .
اشتباه شماره دو :
نحوه ی صحیح آب کشی مو :
شامپو نباید وارد چشم شود (حتی شامپوهای ملایمی که باعث سوزش چشم نمی شود) و باید به طور کامل از روی سر شسته شود؛ زیرا باقی ماندن شامپو حتی به مقدار کم روی سر باعث التهاب پوستی می شود. به همین دلیل بهتر است بعد از شستن موها را به مدت سه یا چهار دقیقه آبکشی کنیم .
بسیاری از افراد هنگام آبکشی ، آنقدر با شدت موهایشان را با دست ماساژ می دهند که دچار ریزش می شوند و یا اینکه در اثر شدت چنگ زدن ، پوسته سرشان بلند می شود و به پوسته مو دچار می شوند
اشتباه شماره سه :
موهایتان را با حرارت مستقیم و داغ بیش از حد خشک نکنید :
اگر شما عادت به سشوار کشیدن موهایتان دارید هیچ گاه موهایتان را در زمانی که کاملا خشک هستند سشوار نکنید . توصیه می شود در ابتدا کمی موهایتان را مرطوب کنید و بعد سشوار بکشید زیرا در صورتی که موهایتان کاملا خشک باشد و سشوار کنید موهایتان دچار آسیب جدی می شوند .
اگر بعد از حمام عادت به خشک کردن موهایتان با سشوار دارید توصیه می کنیم هرگز با حرارت مستقیم انجام نشود .
آیا می دانید موها هم دارای سنی می باشند :
شما باید هر ماه به اندازه یک سانت از موهایتان را کوتاه کنید و هر سه سال یک بار موهایتان را به اندازه ی قابل توجهی کوتاه نمائید تا رشد و زیبایی موهایتان با افزایش سن کاهش پیدا نکند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: میثم جعفری اریسمانی تاريخ: چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:پزشکی,اطلاعات پزشکی,دانستنیهای پزشکی,نکات پزشکی,دارو و درمان,اطلاعات دارویی,بهداشت,نکات بهداشتی,سلامت,پیشگیری , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
با سلام خدمت شما کاربران گرامی! از اینکه به این وبلاگ سر زدید بی نهایت سپاسگذاریم و امیدوارم که لحظات خوب و جذابی را در هنگام بازدید از این وبلاگ داشته باشید. من میثم جعفری اریسمانی متولد 1360 ، متولد و ساکن شهرستان نطنز و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی می باشم و این وبلاگ را با هدف سرگرم شدن شما عزیزان ایجاد کردم که امیدوارم بتوانم در این راستا گامهای مفید و مؤثری را بردارم انشاء الله.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to funweb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

باکس هوشمند ام دی پارس